[O1] [O1]Proszę o komentarz do tych fotek - awaria zawieszen

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kelox99
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O1] [O1]Proszę o komentarz do tych fotek - awaria zawieszen

    tanol,

    wybiera się ktoś bo cisz w temacie
  • kamel_waw
    Drive
    • 2010
    • 44

    #2
    [O1] [O1]Proszę o komentarz do tych fotek - awaria zawieszen

    Widok gniazda amortyzatorów z komory silnika. Który prawidłowy? Jak to naprawić?
    Samochód ściąga w prawo.
    Ups, coś mi się pliki nie załączają!!! Dam link zewnętrzny:
    Fotki
    Dzięki z góry za pomoc.

    Komentarz

    • oizo
      Rider
      • 2010
      • 394
      • Octavia I combi (1U5)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #3
      a na równym stoisz? podejrzewam ze do wymiany łożyska mc persona ale moge sie mylic. przy skrecaniu nic ci nie trze albo skrzypi, w czasie jazdy nie stuka?
      Moja furka
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29517

      Komentarz

      • kamel_waw
        Drive
        • 2010
        • 44

        #4
        Skrzypi na postoju jak kręcę, zaczęło ściągać w prawo jak puszczę kierownicę, coś stuka w środku po prawej i ni cholery nie mogę o kilku dni dojść co to może być. Może jest to coś powiązane?

        Komentarz

        • oizo
          Rider
          • 2010
          • 394
          • Octavia I combi (1U5)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #5
          nie jestem pewien czy octavia ma to samo co golf3 ale jak tak to do wymiany masz lozyska mcpersona takie metalowo gumowe elementy z lozyskiem w srodku ktore zamontowane sa na samej gorze nad sprezyna



          to jest chyba takie cos



          Moja furka
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29517

          Komentarz

          • kamel_waw
            Drive
            • 2010
            • 44

            #6
            Zamieszczone przez oizo
            nie jestem pewien czy octavia ma to samo co golf3 ale jak tak to do wymiany masz lozyska mcpersona takie metalowo gumowe elementy z lozyskiem w srodku ktore zamontowane sa na samej gorze nad sprezyna



            to jest chyba takie cos



            http://moto.allegro.pl/item104797671...tavia_gz7.html
            Podziękował szerokości.

            [ Dodano: Pią 18 Cze, 10 18:22 ]
            A tak przy okazji czy ma ktoś może jakiś manual jak to się wymienia?

            Komentarz

            • oizo
              Rider
              • 2010
              • 394
              • Octavia I combi (1U5)
              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

              #7
              prosto - sciagaczem sciskasz sprezyne odkrecasz srobe z gory i wymieniasz to lozysko. zakrecasz i zakladasz. mechanik duzo za to nie bierze wiec polecam bo po co sie meczyc i wkurzac jak bedzie problem z odkreceniem sruby.
              Moja furka
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29517

              Komentarz

              • kamel_waw
                Drive
                • 2010
                • 44

                #8
                Zamieszczone przez oizo
                prosto - sciagaczem sciskasz sprezyne odkrecasz srobe z gory i wymieniasz to lozysko. zakrecasz i zakladasz. mechanik duzo za to nie bierze wiec polecam bo po co sie meczyc i wkurzac jak bedzie problem z odkreceniem sruby.
                podziękował x2

                Komentarz

                • krzyzie
                  Drive
                  • 2009
                  • 85

                  #9
                  Zamieszczone przez oizo
                  prosto - sciagaczem sciskasz sprezyne odkrecasz srobe z gory i wymieniasz to lozysko. zakrecasz i zakladasz. mechanik duzo za to nie bierze wiec polecam bo po co sie meczyc i wkurzac jak bedzie problem z odkreceniem sruby.

                  Witam.
                  Ponieważ jestem świeżo po wymianie amorków mogę napisać na trudności jakie napotkasz:
                  - przy odkręcaniu górnej śruby jeżeli masz oryginalne amorki wystarczy odgiety klucz 21 i imbus 7.
                  Natomiast jeżeli ktoś wstawił inne amorki może być zamiast imbusa klucz 8 i jak ja miałem przy nowych amorkach KYB klucz 19.
                  -poniżej łożysko mocowane jest śrubą 21 i tutaj jest już gorzej bo musi być klucz najlepiej fajkowy z dość małą średnicą zewnętrzną. Klucz oczkowy niestety nie wchodzi już.

                  U mnie dość ciężko było dostać klucz fajkowy znalazłem w jednym sklepie KING TON-za 48zł.
                  A najgorsze jest to, że przy KYB do niczego już się nie zdał bo uniemożliwiał przyczymanie kluczem płaskim 8 tłoczyska amorka (w oryginale klucz imbusowy). Musiałem troche modyfikować następny zakupiony klucz (kolejne 46zł), poprzez piłowanie średnicy zewnętrznej na odpowiedni wymiar aby wszedł w poduszkę mocowania łożyska umożliwiając dokręcenie łożyska.
                  No i musisz mieć dość dobre sciągacze do sprężyn w ilości 2 szt.

                  Pewnie ktoś powie że za cene kluczy miałbym wymiane prawie w cenie u mechanika, jednak po ostatnich poprawkach w samochodach różnych ludzi po mechanikach stwierdzam, że coraz ciężej o dobrego mechanika u mnie w mieścinie.
                  pozdro
                  krzyzie
                  Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
                  Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:

                  Komentarz

                  • kamel_waw
                    Drive
                    • 2010
                    • 44

                    #10
                    Już po robocie, dobrze że zleciłem mechanikowi robotę bo okazało się że poszła sprężyna
                    Nowa już zamontowana, łożyska i poduszeczki i mam ciszszszszę
                    Dzięki wszystkim za posty.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Taka szpara jest czesto i nawet po wymianie amorow. Lozyska zawsze mozna zmienic, koszt nie duzy, a bedzie cisza.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • kamel_waw
                        Drive
                        • 2010
                        • 44

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Taka szpara jest czesto i nawet po wymianie amorow. Lozyska zawsze mozna zmienic, koszt nie duzy, a bedzie cisza.
                        jest jest

                        Komentarz

                        Pracuję...